T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
EK-1
KURUM DIŞI KAMU İŞÇİ ALIMI İLAN FORMU
KURUM BİLGİLERİ |
|
Kurum Adı/Unvanı: Sındırgı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı |
|
Adresi: Camikebir Mah. Akhisar Cad. Hükümet Konağı Sındırgı Balıkesir |
|
Telefonu:0 266 662 25 09 |
Faks no:0 266 5162059 |
TALEP/BAŞVURU BİLGİLERİ |
|
Meslek Adı: Temizlik İşçisi (Bayan) |
Açık İş Sayısı:1 (bayan) |
Niteliği (Geçici/Daimi):Geçici |
Deneyim Süresi:- |
Başvuru Tarihleri:26.12.2022-02.01.2023 |
|
Başvuru Adresi:Sındırgı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı |
|
İrtibat Kişisi:Mesut TURFAL |
Unvanı:Vakıf Müdürü |
Telefonu:0 266 516 2059 |
E-posta:balikesir.sindirgi@sydv.org.tr |
GÖRÜŞME/MÜLAKAT BİLGİLERİ |
|
Yer: Sındırgı Sosyal Yardımlaşma Vakfı |
|
Tarih:05.01.2023 |
Saat:11:00 |
ÇALIŞMA ŞARTLARI |
|
Çalışma Adresi: Sındırgı Sosyal Yardımlaşma Vakfı |
|
Çalışma Süresi:31.12.2023’e kadar |
Çalışma Saatleri:08:30-17:30 |
MÜRACAAT KOŞULLARI |
|
1- T.C. vatandaşı olmak. |
|
2- Medeni haklarını kullanabilmek. |
|
3- 18 yaşını tamamlamış 40 yaşını doldurmamış olmak. |
|
4-3294 sayılı yasa kapsamında olmak. |
|
5- Kamu haklarından mahrum sayılmamak. |
|
6- Adli Sicil ve Sabıka kaydı temiz olmak. |
|
7- Görevini yapmaya engel sağlık sorunu ve seyahat etmeye engeli olmamak. |
|
8- En az ilkokul mezunu olmak. |
|
9-İlan tarihinden önce Sındırgı İlçe sınırları içinde ikamet ediyor olmak. |
|
9-Müracaatlar şahsen yapılacak.( posta yolu ile yapılan müracaatlar kabul edilmeyecek) |
|
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER |
|
Kimlik Fotokopisi, Diploma Fotokopisi, Sağlık Raporu, 2 adet vesikalık fotoğraf |
|
İkametgâh Belgesi, Vukuatlı Aile Nüfus Kayıt Örneği, Sabıka Kaydı, |
|
|
|
FORM ONAY BİLGİLERİ |
|
Tarih:23.12.2022 |
|
Adı Soyadı: Zafer OKTAY |
|
Unvanı: Kaymakam/Vakıf Başkanı |
|
Kaşe/İmza
|
Not: Bu form işçi alımı yapılacak her meslek için ayrı ayrı düzenlenerek iş arayanlara duyurulması için bağlı olunan İŞKUR İl Müdürlüğüne/Hizmet Merkezine gönderilir.
EK-1
KURUM DIŞI KAMU İŞÇİ ALIMI İLAN FORMU
KURUM BİLGİLERİ |
||
Kurum Adı/Unvanı: Sındırgı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı |
||
Adresi: Camikebir Mah. Akhisar Cad. Hükümet Konağı Sındırgı Balıkesir |
||
Telefonu:0 266 662 25 09 |
Faks no:0 266 5162059 |
|
TALEP/BAŞVURU BİLGİLERİ |
||
Meslek Adı: Koordinatör |
Açık İş Sayısı:1(bayan) |
|
Niteliği (Geçici/Daimi):Geçici |
Deneyim Süresi:- |
|
Başvuru Tarihleri:26.12.2022-02.01.2023 |
||
Başvuru Adresi:Sındırgı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı |
||
İrtibat Kişisi:Mesut TURFAL |
Unvanı:Vakıf Müdürü |
|
Telefonu:0 266 516 20 59 |
E-posta:balikesir.sindirgi@sydv.org.tr |
|
GÖRÜŞME/MÜLAKAT BİLGİLERİ |
||
Yer: Sındırgı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı |
||
Tarih:05.01.2023 |
Saat:10:00 |
|
ÇALIŞMA ŞARTLARI |
||
Çalışma Adresi: Sındırgı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı |
||
Çalışma Süresi: 31.12.2023’e kadar |
Çalışma Saatleri:08:30-17:30 |
|
MÜRACAAT KOŞULLARI |
||
1- T.C. vatandaşı olmak. |
||
2- Medeni haklarını kullanabilmek. |
||
3- 18 yaşını tamamlamış 40 yaşını doldurmamış olmak. |
||
4- Kamu haklarından mahrum sayılmamak. |
||
5- Adli Sicil ve Sabıka kaydı temiz olmak. |
||
6- Görevini yapmaya engel sağlık sorunu ve seyahat etmeye engeli olmamak. |
||
7- İlan tarihinden önce Sındırgı İlçe sınırları içinde ikamet ediyor olmak. |
||
8-Kamu Personel Seçme Sınavından en az 60 puan almak. |
||
9- En az 4 yıllık lisans mezunu olmak. Üniversitelerin eğitim fakültelerinden, formasyon almış olması şartıyla Fen Edebiyat Fakültelerinden veya Psikoloji, psikolojik danışmanlık ve rehberlik, sosyoloji, çocuk gelişimi ve Sosyal Hizmet alanlarından mezun olmak. |
||
10-Müracaatlar şahsen yapılacak.( posta yolu ile yapılan müracaatlar kabul edilmeyecek) |
|
|
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER |
||
Kimlik Fotokopisi, Diploma Fotokopisi, KPSS sonuç belgesi, Sağlık Raporu, 2 adet vesikalık fotoğraf |
||
İkametgah Belgesi, Vukuatlı Aile Nüfus Kayıt Örneği, Sabıka Kaydı, |
||
FORM ONAY BİLGİLERİ |
||
Tarih:23.12.2022 |
||
Adı Soyadı: Zafer OKTAY |
||
Unvanı: Kaymakam / Vakıf Başkanı |
||
Kaşe/İmza:
|
||
Not: Bu form işçi alımı yapılacak her meslek için ayrı ayrı düzenlenerek iş arayanlara duyurulması için bağlı olunan İŞKUR İl Müdürlüğüne/Hizmet Merkezine gönderilir.
EK-1
KURUM DIŞI KAMU İŞÇİ ALIMI İLAN FORMU
KURUM BİLGİLERİ |
||
Kurum Adı/Unvanı: Sındırgı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı |
||
Adresi: Camikebir Mah. Akhisar Cad. Hükümet Konağı Sındırgı Balıkesir |
||
Telefonu:0 266 662 25 09 |
Faks no:0 266 5162059 |
|
TALEP/BAŞVURU BİLGİLERİ |
||
Meslek Adı: Eğitmen |
Açık İş Sayısı:1(bayan) |
|
Niteliği (Geçici/Daimi):Geçici |
Deneyim Süresi:- |
|
Başvuru Tarihleri:26.12.2022-02.01.2023 |
||
Başvuru Adresi:Sındırgı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı |
||
İrtibat Kişisi:Mesut TURFAL |
Unvanı:Vakıf Müdürü |
|
Telefonu:0 266 516 20 59 |
E-posta:balikesir.sindirgi@sydv.org.tr |
|
GÖRÜŞME/MÜLAKAT BİLGİLERİ |
||
Yer: Sındırgı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı |
||
Tarih:05.01.2023 |
Saat:10:30 |
|
ÇALIŞMA ŞARTLARI |
||
Çalışma Adresi: Sındırgı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı |
||
Çalışma Süresi: 31.12.2023’e kadar |
Çalışma Saatleri:08:30-17:30 |
|
MÜRACAAT KOŞULLARI |
||
1- T.C. vatandaşı olmak. |
||
2- Medeni haklarını kullanabilmek. |
||
3- 18 yaşını tamamlamış 40 yaşını doldurmamış olmak. |
||
4- Kamu haklarından mahrum sayılmamak. |
||
5- Adli Sicil ve Sabıka kaydı temiz olmak. |
||
6- Görevini yapmaya engel sağlık sorunu ve seyahat etmeye engeli olmamak. |
||
7- İlan tarihinden önce Sındırgı İlçe sınırları içinde ikamet ediyor olmak. |
||
8-Kamu Personel Seçme Sınavından en az 60 puan almak. |
||
9- En az 4 yıllık lisans mezunu olmak. Üniversitelerin eğitim fakültelerinden, formasyon almış olması şartıyla Fen Edebiyat Fakültelerinden veya Psikoloji, psikolojik danışmanlık ve rehberlik, sosyoloji, çocuk gelişimi ve Sosyal Hizmet alanlarından mezun olmak. |
||
10-Müracaatlar şahsen yapılacak.( posta yolu ile yapılan müracaatlar kabul edilmeyecek) |
|
|
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER |
||
Kimlik Fotokopisi, Diploma Fotokopisi, KPSS sonuç belgesi, Sağlık Raporu, 2 adet vesikalık fotoğraf |
||
İkametgah Belgesi, Vukuatlı Aile Nüfus Kayıt Örneği, Sabıka Kaydı, |
||
FORM ONAY BİLGİLERİ |
||
Tarih:23.12.2022 |
||
Adı Soyadı: Zafer OKTAY |
||
Unvanı: Kaymakam / Vakıf Başkanı |
||
Kaşe/İmza: |
||
Not: Bu form işçi alımı yapılacak her meslek için ayrı ayrı düzenlenerek iş arayanlara duyurulması için bağlı olunan İŞKUR İl Müdürlüğüne/Hizmet Merkezine gönderilir.