EK-1
KURUM DIŞI KAMU İŞÇİ ALIMI İLAN FORMU
KURUM BİLGİLERİ |
|
Kurum Adı/Unvanı: Sındırgı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı |
|
Adresi: Camikebir Mah. Akhisar Cad. Hükümet Konağı Sındırgı Balıkesir |
|
Telefonu:0 266 662 25 09 |
Faks no:0 266 5162059 |
TALEP/BAŞVURU BİLGİLERİ |
|
Meslek Adı: Temizlik İşçisi (Bayan) |
Açık İş Sayısı:1 (bayan) |
Niteliği (Geçici/Daimi):Geçici |
Deneyim Süresi:- |
Başvuru Tarihleri:26.12.2022-02.01.2023 |
|
Başvuru Adresi:Sındırgı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı |
|
İrtibat Kişisi:Mesut TURFAL |
Unvanı:Vakıf Müdürü |
Telefonu:0 266 516 2059 |
E-posta:balikesir.sindirgi@sydv.org.tr |
GÖRÜŞME/MÜLAKAT BİLGİLERİ |
|
Yer: Sındırgı Sosyal Yardımlaşma Vakfı |
|
Tarih:05.01.2023 |
Saat:11:00 |
ÇALIŞMA ŞARTLARI |
|
Çalışma Adresi: Sındırgı Sosyal Yardımlaşma Vakfı |
|
Çalışma Süresi:31.12.2023’e kadar |
Çalışma Saatleri:08:30-17:30 |
MÜRACAAT KOŞULLARI |
|
1- T.C. vatandaşı olmak. |
|
2- Medeni haklarını kullanabilmek. |
|
3- 18 yaşını tamamlamış 40 yaşını doldurmamış olmak. |
|
4-3294 sayılı yasa kapsamında olmak. |
|
5- Kamu haklarından mahrum sayılmamak. |
|
6- Adli Sicil ve Sabıka kaydı temiz olmak. |
|
7- Görevini yapmaya engel sağlık sorunu ve seyahat etmeye engeli olmamak. |
|
8- En az ilkokul mezunu olmak. |
|
9-İlan tarihinden önce Sındırgı İlçe sınırları içinde ikamet ediyor olmak. |
|
9-Müracaatlar şahsen yapılacak.( posta yolu ile yapılan müracaatlar kabul edilmeyecek) |
|
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER |
|
Kimlik Fotokopisi, Diploma Fotokopisi, Sağlık Raporu, 2 adet vesikalık fotoğraf |
|
İkametgâh Belgesi, Vukuatlı Aile Nüfus Kayıt Örneği, Sabıka Kaydı, |
|
|
|
FORM ONAY BİLGİLERİ |
|
Tarih:23.12.2022 |
|
Adı Soyadı: Zafer OKTAY |
|
Unvanı: Kaymakam/Vakıf Başkanı |
|
Kaşe/İmza
|
Not: Bu form işçi alımı yapılacak her meslek için ayrı ayrı düzenlenerek iş arayanlara duyurulması için bağlı olunan İŞKUR İl Müdürlüğüne/Hizmet Merkezine gönderilir.
EK-1
KURUM DIŞI KAMU İŞÇİ ALIMI İLAN FORMU
KURUM BİLGİLERİ |
||
Kurum Adı/Unvanı: Sındırgı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı |
||
Adresi: Camikebir Mah. Akhisar Cad. Hükümet Konağı Sındırgı Balıkesir |
||
Telefonu:0 266 662 25 09 |
Faks no:0 266 5162059 |
|
TALEP/BAŞVURU BİLGİLERİ |
||
Meslek Adı: Koordinatör |
Açık İş Sayısı:1(bayan) |
|
Niteliği (Geçici/Daimi):Geçici |
Deneyim Süresi:- |
|
Başvuru Tarihleri:26.12.2022-02.01.2023 |
||
Başvuru Adresi:Sındırgı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı |
||
İrtibat Kişisi:Mesut TURFAL |
Unvanı:Vakıf Müdürü |
|
Telefonu:0 266 516 20 59 |
E-posta:balikesir.sindirgi@sydv.org.tr |
|
GÖRÜŞME/MÜLAKAT BİLGİLERİ |
||
Yer: Sındırgı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı |
||
Tarih:05.01.2023 |
Saat:10:00 |
|
ÇALIŞMA ŞARTLARI |
||
Çalışma Adresi: Sındırgı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı |
||
Çalışma Süresi: 31.12.2023’e kadar |
Çalışma Saatleri:08:30-17:30 |
|
MÜRACAAT KOŞULLARI |
||
1- T.C. vatandaşı olmak. |
||
2- Medeni haklarını kullanabilmek. |
||
3- 18 yaşını tamamlamış 40 yaşını doldurmamış olmak. |
||
4- Kamu haklarından mahrum sayılmamak. |
||
5- Adli Sicil ve Sabıka kaydı temiz olmak. |
||
6- Görevini yapmaya engel sağlık sorunu ve seyahat etmeye engeli olmamak. |
||
7- İlan tarihinden önce Sındırgı İlçe sınırları içinde ikamet ediyor olmak. |
||
8-Kamu Personel Seçme Sınavından en az 60 puan almak. |
||
9- En az 4 yıllık lisans mezunu olmak. Üniversitelerin eğitim fakültelerinden, formasyon almış olması şartıyla Fen Edebiyat Fakültelerinden veya Psikoloji, psikolojik danışmanlık ve rehberlik, sosyoloji, çocuk gelişimi ve Sosyal Hizmet alanlarından mezun olmak. |
||
10-Müracaatlar şahsen yapılacak.( posta yolu ile yapılan müracaatlar kabul edilmeyecek) |
|
|
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER |
||
Kimlik Fotokopisi, Diploma Fotokopisi, KPSS sonuç belgesi, Sağlık Raporu, 2 adet vesikalık fotoğraf |
||
İkametgah Belgesi, Vukuatlı Aile Nüfus Kayıt Örneği, Sabıka Kaydı, |
||
FORM ONAY BİLGİLERİ |
||
Tarih:23.12.2022 |
||
Adı Soyadı: Zafer OKTAY |
||
Unvanı: Kaymakam / Vakıf Başkanı |
||
Kaşe/İmza:
|
||
Not: Bu form işçi alımı yapılacak her meslek için ayrı ayrı düzenlenerek iş arayanlara duyurulması için bağlı olunan İŞKUR İl Müdürlüğüne/Hizmet Merkezine gönderilir.
EK-1
KURUM DIŞI KAMU İŞÇİ ALIMI İLAN FORMU
KURUM BİLGİLERİ |
||
Kurum Adı/Unvanı: Sındırgı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı |
||
Adresi: Camikebir Mah. Akhisar Cad. Hükümet Konağı Sındırgı Balıkesir |
||
Telefonu:0 266 662 25 09 |
Faks no:0 266 5162059 |
|
TALEP/BAŞVURU BİLGİLERİ |
||
Meslek Adı: Eğitmen |
Açık İş Sayısı:1(bayan) |
|
Niteliği (Geçici/Daimi):Geçici |
Deneyim Süresi:- |
|
Başvuru Tarihleri:26.12.2022-02.01.2023 |
||
Başvuru Adresi:Sındırgı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı |
||
İrtibat Kişisi:Mesut TURFAL |
Unvanı:Vakıf Müdürü |
|
Telefonu:0 266 516 20 59 |
E-posta:balikesir.sindirgi@sydv.org.tr |
|
GÖRÜŞME/MÜLAKAT BİLGİLERİ |
||
Yer: Sındırgı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı |
||
Tarih:05.01.2023 |
Saat:10:30 |
|
ÇALIŞMA ŞARTLARI |
||
Çalışma Adresi: Sındırgı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı |
||
Çalışma Süresi: 31.12.2023’e kadar |
Çalışma Saatleri:08:30-17:30 |
|
MÜRACAAT KOŞULLARI |
||
1- T.C. vatandaşı olmak. |
||
2- Medeni haklarını kullanabilmek. |
||
3- 18 yaşını tamamlamış 40 yaşını doldurmamış olmak. |
||
4- Kamu haklarından mahrum sayılmamak. |
||
5- Adli Sicil ve Sabıka kaydı temiz olmak. |
||
6- Görevini yapmaya engel sağlık sorunu ve seyahat etmeye engeli olmamak. |
||
7- İlan tarihinden önce Sındırgı İlçe sınırları içinde ikamet ediyor olmak. |
||
8-Kamu Personel Seçme Sınavından en az 60 puan almak. |
||
9- En az 4 yıllık lisans mezunu olmak. Üniversitelerin eğitim fakültelerinden, formasyon almış olması şartıyla Fen Edebiyat Fakültelerinden veya Psikoloji, psikolojik danışmanlık ve rehberlik, sosyoloji, çocuk gelişimi ve Sosyal Hizmet alanlarından mezun olmak. |
||
10-Müracaatlar şahsen yapılacak.( posta yolu ile yapılan müracaatlar kabul edilmeyecek) |
|
|
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER |
||
Kimlik Fotokopisi, Diploma Fotokopisi, KPSS sonuç belgesi, Sağlık Raporu, 2 adet vesikalık fotoğraf |
||
İkametgah Belgesi, Vukuatlı Aile Nüfus Kayıt Örneği, Sabıka Kaydı, |
||
FORM ONAY BİLGİLERİ |
||
Tarih:23.12.2022 |
||
Adı Soyadı: Zafer OKTAY |
||
Unvanı: Kaymakam / Vakıf Başkanı |
||
Kaşe/İmza: |
||
Not: Bu form işçi alımı yapılacak her meslek için ayrı ayrı düzenlenerek iş arayanlara duyurulması için bağlı olunan İŞKUR İl Müdürlüğüne/Hizmet Merkezine gönderilir.